TMI tag



Ćaoo ljudekii, kao što vidite odlučila sam da otvorim svoj blog. Kao što ste mogli da zaključite,moje ime je Katarina. Iskreno se nadam da ćemo se fino slagati i da će vam se moji postovi svidjeti ..
Danas radim TMI tag (too much information) koji se sastoji od 50 pitanja, paa možemo da počnemoo:))


1.Što imaš na sebi?
- imam helanke i neki džemper

2.Jesi li ikada bila zaljubljena?
-naravno da jesamm

3.Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)?
-nisam još ni bila u vezii ..

4.Koliko si visoka?
-visoka sam oko 170cm ..

5.Koliko imaš kilograma?
-stvarno ne znam, možda oko 54 ..

6.Imaš li neku tetovažu?
-nemam

7.Imaš li piercing-e? 
-nemam i ne planiram da ih imam

8.OTP (one true pair: najdraži par)?
 -delenaaa iz TVD:)



9.Najdraža serija?
-The Vampire Diaries

10.Najdraži bend? 
-pa nemam neki najdraži bend ..

11.Nešto što ti nedostaje? 
-hmm,nedostaju mi neke osobe .. ali ovako materijalno ništa

12.Najdraža pjesma?
-10 minuta razmišljam o omiljenoj pjesmi i shvatim da je nemam, ali kod mene se to uvijek mjenjaa

13.Koliko imaš godina?
-13

14.Horoskopski znak?
-škorpija

15.Kvalitete koje tražiš u partneru?
-samo da bude normalan koliko je to moguće,da bude zanimljiv i uvijek tu za mene :)

16.Najdraža quote/izreka/whatever? 
- "svaka želja se isputi onda kada prestaneš da je želiš"

17.Najdraži glumac?
- Ian Somerhalder

18.Najdraža boja?
-siva definitivnoo!

19.Glasna ili tiha muzika?
-tiha

20.Gdje ideš kad si tužna?
 -u svoju sobu ..

21.Koliko ti treba da se istuširaš? 
-oko 15 minuta:)

22.Koliko ti treba da se spremiš ujutru?
-kada žurim dovoljno je pola sata, ali inače oko jedan sat

23.Jesi li ikada bila u tuči?
-kao mala sam se često tukla,hah ..ali ovako veću tuču nisam imala

24.Turn on/nešto što te privlači?
-kada je osoba zanimljiva i može da me nasmije

25.Turn off/nešto što te odbija?
-laganje i dvoličnost

26.Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu?
-da bih se oprobala u nečemu novom i zanimljivom:)

27.Strahovi?
-imam strah od gubitka meni drage osobe i mnogo se bojim svih insekata

28.Poslednja stvar koja te je rasplakala?
-ne plačem često pa se sad i ne sjećam tog zadnjeg puta .. vjerovatno je to bio neki film:)

29.Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš?
-prije nekoliko minuta,najboljoj drugaricii

30.Značenje tvog imena na blogu? 
-katarinin svijet .. paa moj pogled na svijet koji ću pokušati prikazati kroz moj blog ..

31.Zadnja knjiga koju si pročitala?
- lektira

32.Knjiga koju trenutno čitaš? 
-Vanilla sky .. zaljubljena sam u tu knjigu

33.Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
-epizodu TVD ..

34.Zadnja osoba sa kojom si pričana?
-mama

35Veza izmedju tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku?
-drugarica iz vrtićaaa

36.Najdraža hrana?
-pita sa piletinom je život:)

37.Mjesto koje želiš posjetiti?
-imam ogromnu želju da odem u Californiu ..

38.Zadnje mjesto gdje si bila?
-ako se misli na putovanje,onda je to Makarska.

39.Imaš li simpatiju?
-dapp

40.Zadnji put kad si nekoga poljubila?
-ako se misli na obraz, onda juče ..

41.Zadnji put kad si bila optužena za nešto?
  -stvarno ne mogu da se sjetim.

42.Najdraži okus slatkiša? 
-definitivno čokolada, bilo kojaa ..

43.Koje instrumenke sviraš?
-ne sviram ništa

44.Najdraži komad nakita? 
-volim narukvice, ali ih i ne nosim baš često:)

45.Zadnje što si trenirala?
-folklor

46.Zadnja pjesma koju si pjevala? 
-see you again:)

47.Najdraži chet up line?
-ne shvatam ..

48.Jesi li ga ikad koristila? 
-ne

49.Zadnji put kad si se družila sa nekim?
-juče,sa drugaricom:)

50.Ko bi trebao odgovoriti na ova pitanja?
-ako su vam pitanj a zanimljiva,slodno uradite ovaj tag.


To bi bilo to ljudi, iskreno se nadam da vam se ovaj post svidjeo .. Pišite mi u komentare kako vam se činii ! volim vass <33

instagram : @kacablog
e-mail : aleksickaca@hotmail.com






Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !