Šta raditi na zimskom raspustu?

Zdravo ljudeki, kako vam prolaze prvi dani na raspustu? Da li ležite ili idete vani sa prijateljima i zabavljate se? Ako ste kao ja previše lijeni da bi išli vani možete da pročitate neke ideje šta možete da radite tokom raspusta:)



1.Čitajte knjige
Po meni nema ništa ljepše od čitanja knjiga dok ste ušuškani u vašu omiljenu dekicu .. Upalite par svijeća, skuvate čaj, uzmite neku finu knjigu i čitajte!

2.Gledajte filmove i serije
Upalite lampice, uključite neki film i uživajte .. Ja filmove uglavnom gledam OVDJE  i po meni je to najbolje mjesto za gledanje filmova i serija :)

3.Budite kreativni
Uredite svoju sobu što bolje možete .. Smišljajte šta bi vašu sobu učinilo zanimljivijom ili jedninstvenom i probajte to i napraviti .. U slučaju da niste kreativni , imate mnogo videa na youbude-u i tu možete da dobijete ideju :)

 4.Pišite dnevnik
Ovo je jedna stvar koju ja vrlo često radim .. Kad god imam vremena uzmem svoj dnevnik i pišem.. Probajte i vi!

5.Fotografišite
Probajte da napravite što bolje fotografije .. Ne morate da imate neku super kameru .. To jednostavno može biti i kamera od vašeg telefona ..

6.Otvorite blog
Zašto da ne? Probajte nešto novo i zanimljivo ..

7.Igrajte društvene igre sa porodicom
Ne ljuti se čovječe,monopol, bilo šta .. Sigurna sam da ćete se zabaviti! :)

8.Gledajte stare slike
Sigurna sam da svi imate ogromnu kutiju starih slika .. Uzmite slike, sjednite u krenite redom, sliku po sliku ..

9.Idite na klizanje
Nažalost, u mom mjestu nema klizališta .. Ali ako u vašem ima, idite sa prijateljima i zabavite se:)

10.Pomažite roditeljima
Kada već imamo viška vremena zašto da ne pomognemo roditeljima? Kada vidite da su pretrpani obavezama pospremite kuću ili uradite nešto za njih:)


To bi bilo to što se tiče ovog posta i nadam se da sam vam bar malo pomogla:) Uživajte u raspustu!

 -Volim vas i ljubim!♥

instagram : @kacablog
e-mail : aleksickaca@hotmail.com




Primjedbe

  1. Odlican post! Postoji i mnogo jos drugih stvari za raditi na zimskom raspustu,samo treba dati masti na volju!! Sretna Nova Godina!!

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://slsk04.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš dobre ideje za zimu!Predivan post,draga! <3
    Otkrila sam tvoj blog tako što sam videla da si komentarisala post od Anje i moram priznati da mi se baš dopada! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidja!
      Pratim te, super ti je blog♥

      Izbriši
  4. Divan post draga, takođe i blog! Mene na raspustu da pitaš šta radim, odgovor bi bio da po ceo dan gledam serije, što i upravo činim. :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične ideje! Već sam krenula u gledanje filmova, a i fotografisanje naravno, obavezna stvar! :)♥

    Zapratila sam te, ako možeš uzvrati, hvala :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, draga! Filmovi su uvijek dobra ideja.. ♥
      Pratim tee:)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !