Ciljevi ?!

Iako sam relativno skoro počela, zadovoljna sam sa ovih svojih 30 pratilaca i preko 1000 pregleda! HVALA VAM, NAJBOLJI STE!



Osjećaj kad ja pišem post se ne može opisati. Blog sam zavoljela za vrlo kratko vrijeme i tu sreću i ispunejnost koju osjetim kad pišem ne može da se opiše. Mora da se doživi! Probajte, ništa nećete izgubiti. Možda će baš blog učiniti da budete srećni. :)

Sigurno nećete pronaći sreću ako sjedite i ništa ne probate. Ustanite i svaki dan isprobajte nešto novo. Naići će i to nešto što će vas učiniti srećnima. Fudbal, odbojka, folklor, youtube, blog, fotografisanje? Bilo šta. Nema svako iste želje i snove. To morate da upamtite. Ali ako ste pronašli stvar koja vas čini srećnima, borite se za to. Svim snagama. Fokusirajte se na cilj i predjite preko svih prepreka koje vam se nadju na putu do cilja. Uspjećete ako se dovoljno trudite. Sigurna sam.

Tražila sam nešto što će da me usreći. Dugo mi je vremena trebalo, ali našla sam. Blog. Mjesto gdje mogu da napišem sve što me muči . Sa vama mogu podijeliti dobre, pa i loše trenutke. Da li ja imam cilj na blogu? Da, cilj da vi budete zadovolni i da vam postovi budu zanimljivi. Šta imam od toga da pišem, a da to nikome nije zanimljivo? Nikakva korist od toga!
 Ako nemate šta da radite, ako samo ležite i dosadjujete se, radite na sebi. Ništa ne možete da izgubite.
Jedino ćete uspjeti ako vjerujete u sebe i ne slušate mišljenja nebitnih ljudi. Ako se pitate zašto im nije drago kada je neko drugi srećan, to je zato što oni nisu pronašli svoju i žele da unište tudju. Da li se slažete sa mnom? :)

instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e-mail : aleksickaca@hotmail.com





Primjedbe

  1. Wow! Cool post! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti da sve ciljeve ostvariš, imaš super blog! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. -Predivan post!Čestitam ti na 1000+ i 30 pratilaca!Svaka čast!Ja sam se takođe učlanila na tvoj blog pre neko vreme i mogu ti reći da si sjajna,ukoliko hoćeš uzvrati mi!Slike je sjajna!Srećno u ostvarenju ciljeva!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post draga! Čestitam ti na 30 članova i više od 1000 pregleda, stvarno si zaslužila trostruko više :* Nadam se da ćeš ostvariti sve svoje ciljeve *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !