17 random questions tag !

Ćaos dragi moji!
Za danas sam vam pripremila "17 random questions tag" i mislim da će vam se svidjeti. Moj prvi post je bio tag, pa evo ga ponovo:)
Možemo da krenemo!


1.Kako si došla do svog imena za blog?
Katarina's world .. Paa, ovaj blog je neko moje malo mjesto gdje mogu da pišem šta želim.. I naravno želim vama da prikažem taj neki moj pogled na svijet, pa eto tako je došlo i ime:)

2.Ako bi mogla promjeniti svoje ime, koje bi to bilo?

Moje ime mi je sasvim okej, i ne bih da ga mijenjam .. Ali par imena koja mi se svidjaju su Lana, Tea i  Anabela!

3.Ako bi mogla vratiti vrijeme i dati sebi savjet, koji bi to savjet bio?

Definitivno da manje odraćam pažnju na komentare i mišljenja drugih ljudi i da uvijek ostanem izdržljiva,jaka i svoja u svakom trenutku:)

4.Koliko si imala godina kada si naučila praviti balone od žvaki?

Ovo pitanje sam morala da pitam mamu, jer se ja stvarno ne sjećam.. Bila sam jako malaa:)

5.Čime si željela da se baviš kad si bila mala?

Htjela sam da budem frizerka, učiteljica, doktorica, čistačica, prodavačica i tako dalje da vam ne nabrajam, haha .. Čak sam željela da budem i pjevačica iako nemam ni mrvicu sluha:)

6.Šta naručuješ u Starbucks-u?

Bosna.. Mislim da je dovoljno :)

7.Kada si se najviše smijala?

Svakodnevno se smijem sa prijateljima i porodicom tako da ne mogu da izdvojim jedan tenutak..

8.Da možeš da sviraš bilo koji instrument, koji bi to bio?

Definitivno klavir! Obožavam taj zvuk kvavira, baš je smirujuć.. A u posljednje vrijeme baš mi se nešto svidjaju bubnjevi tako da moj odgovor je: klavir i bubnjevi :)

9.Šta najviše voliš raditi kad si nervozna?

Kada sam ja nervozna samo želim da budem sama i pišem svoj dnevnik ili čitam neku knjigu..




10.Koji je tvoj najdraži film?

Moj najdraži film je "Walk to remember" .. Pogledala sam ga juče pa zato nije bio u postu "Top 10 omiljenih filmova", ali stvarno sam oduševljena i ako niste obavezno ga pogledajte!

11.Hrana bez koje ne možeš živjeti?

Mislim da sam na ovo pitanje već odgovorila, ali evo ponovo ću.. Dakle, to je definitno pita sa piletinom:)

12.Koji je tvoj najdraži slatkiš?

Čokolada

13.Koji je tvoj najdraži preliv za pizzu?

Kod nas nema toliko izbora što se tiče tih preliva .. Jedino što ja stavljam na pizzu jeste kečap!

14.Da li bi prije da imaš moć da čitaš misli ili da budeš nevidljiva?

Hmm, prije bih da budem nevidljiva.. Kad bih bila nevidljiva mogla bih da udjem u bilo koji avion i idem gdje god želim, i to besplatno:)

15.Šta si radila za svoj zadnji rodjendan?

Pozvala sam prijatelje kod sebe kući i glupirali smo se, pjevali, plesali.. Sve u svemu bilo je supeeeer!:)

16.Da možeš da imaš jednu sebičnu želju, koja bi to bila?

Nemam neku ideju.. Možda da cijeli život besplatno kupujem odjeću i hranuu? Hahaah

17.Šta OMGHHKP znači za tebe?

Nemam pojma, ne shvatam pitanje..

Za ovaj post nominujem Miljanu sa bloga Miljanja Easy Skillful  i Elmu sa bloga El's Notes :)


To bi bilo to što se tiče ovog posta!Nadam se da vam se svidio.. U komentare mi pišite neke ideje za nove postove..

Volim vas i ljubim♥


instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e - mail : aleksickaca@hotmail.com






Primjedbe

  1. Odličan tag i jako zanimljivi odgovori! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilo je gotovo da i sama nazovem blog isto ovako. Malo sam izmenila. :D

    Pogledaj moj blog i možemo se pratiti međusobno, ako ti se sviđa >> Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !