Outfit for one day!

 Ćaoss dragi moji!
Pošto vam se prošli outfit post dopao, odlučila sam da napravim još jedan.Ove dvije kombinacije se u potpunosti razlikuju; prošla je bila totalno girly za razliku od ove koja je skroz opuštena. Veliki sam ljubitelj ovakvih kombinacija u kojima se ne osjećam previeše sređeno ali isto tako kombinacija nije prejdnostavna.
Na sebi nosim bijelu majicu kratkih rukava. Skroz je obična. Preko majice sam obukla teksas košulju, koja je mnogo svijetla i dopada mi se. Košulja je malo šira i veća i zbog toga je volim jer je vrlo udobna U skoro istoj nijansi su i hlače. Što se njih tiče, veoam su duboke i ne previše uske - imaju elastina. Iako je zima, iako je snijeg, ja sam obula duboke Nike patike. Obožavam ih, prosto su savršene. I kao zadnju stvar imam da vam predstavim moju jaknu koju ste vidjeli i u prošlom postu. Nije ništa spešl. To je to, u nastavku uživajte u slikama!♥








MAJCA - H&M
HLAČE - H&M
PATIKE - JUVENTA
JAKNA - ONLY
KOŠULJA - poklon

Nadam se da vam se ovaj post svidjeo! Pišite u komentare kako vam se svija outfit .. Volim vas i ljubim

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !