Šta me čini srećnom?

Ćao ljudekii! Kao prvo želim da čestitam Božić svima koji ga danas proslavljaju!
Izvinite što nije bilo postova dva dana, nisam bila kod kuće:)
Za danas sam vam pripremila nešto što misim da će vam se svidjeti,a to su stvari koje me čine srećnom.. Pa možemo da krenemoo!

1.Porodica i prijatelji
U njihovoj blizini osjećam se sigurno i ispunjeno .. Kraj njih je sve lako i sa njima sam jednostavno srećna i uvijek nasmijana:)




2.Muzika
Nemam pojma kako bih izdržala i jedan dan bez muzike .. Ja jedostavno bez nje ne mogu da živim .. U mojoj sobi je muzika non-stop! Pred spavanje obavezno slušalice u uši i puštanje moje omiljene pjesme, a za njom i sve ostale.. Muzika je nešto što me opušta i smiruje .. Kakva god da je, glasna ili tiha, obožavam  je! :)



3.Fotografisanje
E sada, kao što vjerovatno znate ja sam totalni zaljubljenik u fotografisanje stvari,prirode, šminke, osoba, bilo čega .. Bukvalno ne može da prodje dan, a da ja nešto ne uslikam.. Fotografisanje je isto još jedna stvar koja me opušta i ispunjava.. Kada odem na neko mjesto obavezno tu uslikam 100 slika.. Nemam još profi kameru ali se nadam da ću je kupiti uskoro:)
Možete u nastavku da vidite mojih par fotografija ..






4.Crtanje
Kada uzmem olovku i papir osjećam se premoćno! Koliko god to zvučalo glupo, istina je .. Obožavam da crtam u uvijek se trudim da mi svaki crtež bude bolji od prethodnog:)
I sada možete da vidite par kojih crteža .. Nisam mogla fino da ih uslikam, sorii :p




5.Pisanje na blogu
Iako sam sa blogom počela skoro da se bavim, shvatila sam da je to jedna stvar koja me usrećuje.. Svaki tren bih posvetila pisanju postova.. Znam da moj način pisanja nije baš u potpunosti savršen, ali trudiću se da ga popravim s' vremenom i da što ljepše pišem:)


To bi bilo to što se tiče ovog posta, volim vas i ljubim!♥




Primjedbe

  1. Apsolutno iste stvari i mene čine srećnom! :) Uživam u njima! :) Odlično napisano! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično! Oduševluena sam draga, divim ti se! Tvoji postovi su predivni, jako mi je drago što si izbacila novi post. Mogu ti reći da jedva čekam da ti izađe već sledeći post jer mi se mnogo dopada kako pišeš. Odlična si zaista, nemam reči. Srećan Božić. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, mnogo mi je drago da ti se svidja!
      I tebi, draga ..♥

      Izbriši
  3. Iste stvari nas čine srećnom:) Moram primetiti da imaš baš talenta za fotografiju i moram te pohvaliti. Super je post, uživala sam čitajući ga i samo tako nastavi:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidjaju mi se tvoji postovi, super si i nastavi da pises, pratim tvoj blog, pa,ako hoces uzvrati 😽❤

    https://aandymm.blogspot.rs/2017/01/knjige-koje-sam-procitala-tokom-decembra.html?showComment=1483812061365#c6922328593630058238

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa, drago mi je da ti se svidjaju postovi!
      Pratim tee:)

      Izbriši
  5. -Sjajan post!Veoma mi se dopada!Divno si ovo napisala!Mene iste stvari čine srećne kao što i tebe!Inače prelepo crtaš!Učlanila sam se u tvoj blog, #21 sam čitalac,nadam se da ćeš uzvratiti follow!Srećni praznici,uživaj u njima!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo, i ti uživaj u praznicima!
      Pratim te.. ♥

      Izbriši
  6. Fotografije su ti predivne! Imaš dobro oko:)
    Pratim te, bilo bi mi drago ako bi uzvratila

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista dobar blog, fotografija, interesovnja. Takodje pišem blog pa me možeš pratiti ( ukoliko ti se dopadne ) na adresi http://traganjezaizgubljenimvremenom.blogspot.rs/ Pozdrav, drago mi je da sam otkrila tvoj blog! !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !