Outfit for winter !

Zdravo ljudekii,kako ste? Pošto sam odlučila da se malo više počnem sredjivati u ovoj godini (to ste mogli da vidite u mojoj wishlist-i) , za danas sam vam pripremila "outfit for winter"! Nadam se da će vam se svidjeti , paa možemo da krenemo :)

            




  • Za ovaj outfit sam odlučila da se malo više sredim nego obično.. Obukla sam svoju omiljenu crnu suknju, a ispod nje crne helanke .. Ja mnogo volim zimske suknje i haljine,a vi? Gore sam se odlučila za običnu sivu majicu, čiji su rukavi tri - četvrt, a ne potpuno dugi ..Oko vrata sam stavila ogrlicu,a na noge crne cipele, koje na sebi imaju zlatni lanac, što možete viditi i na slikama! Kosu sam pustila kao i uvijek ..Preko ove kombinacije sam obukla svoju maslinasto zelenu jaknu koja je vrlo slatka i topla, što mislim da je i najvažnije! U nastavku možete da pogledate par slika ovog outfita! :)














  • MAJICA - TERANOVA
    SUKNJA - H&M
    OGRLICA - ORO VIVO
    JAKNA - ONLY
    CIPELE - not branded


    To bi bilo to što se tiče ovog posta! Pišite mi u komentare kako vam se svidja kombinacija.. Volim vas i ljubim

    instagram : @kacablog
    e-mail : aleksickaca@hotmail.com



    Primjedbe

    1. Odlican post !
      Zapratila sam te molim te uzvrati <3
      christinakristina.blogspot.com

      OdgovoriIzbriši
    2. Divan outfit. :) Blog ti je takođe sjajan i jedva čekam novi post. :*

      Zaprati me ako želiš , mnogo mi znači. http://specialsectionsrb.blogspot.rs/?m=1

      OdgovoriIzbriši
    3. Super outfit, predivno ti stoji. Ne znam sta mi je ljepse. :)

      beautybydorotea.blogspot.com

      OdgovoriIzbriši

    Objavi komentar

    Popularni postovi s ovog bloga

    Šta ne volim kod sebe?

    Sjetite se ovih stvari !