Pet tag !

Ćaos dragi moji!
Da li sam jedina koja je jedva čekala da padne snijeg? Obožavam ovu atmosferu vani! Predivno je. Kada padne noć napravim čaj i gledam kroz prozor na sitne pahulje koje padaju. Divan osjećaj! :)
Iako je previše hladno, obožavam zimu, a znam nekoga ko je isto voli. Moj pas! Zapravo, nije kod mene već kod bake i djeda na selu, ali imam osjećaj kao da je moj. Obožavam ga. Slikam ga i snimam svaki mogući put kada odem tamo. Čestio ga izvedem u šetnju jer baka i djed nemaju vremena. Ugladnom, danas radim pet tag , kao što vidite po naslovu.. Pa možemo da počnemo!



1.Kako se zove tvoj ljubimac?
Zove se Fleki:)

2.Koliko dugo ga imaš?
Oko 5 godina..

3.Ko mu je dao ime?
Ime smo mu dali moja dva brata i ja onako spontano. Bili smo mali, pa ime i nije nešto kreativno ali okej:)

4.Da mu možeš dati drugo ime, koje bi to ime bilo?
Ne bih mu mjenjala ime, ali ako bih morala pitala bih brata i zajedno bi smislili neko ime..

5.Da li je muško ili žensko?
Muško je:)

6.Slavite li njihov rodjendan?
Ne slavimo, ali bilo bi baš zanimljivo da to radimo..

7.S' čime se najviše voli igrati?
Najviše se voli igrati sa ljudima, haha.. Ali od igračkica možda jedna mala lopta koju ima.. Ali igraće se on sa bilo čime, samo da mu nije dosadno.. 

8.Ima li curu?
Ne.. Ma nema on vremena za to xd

9.Da li je dresiran?
I nije baš.. Da provodimo više vremena zajedno možda bih ga ja i nešto naučila, ali ovako ja mislim da samo zna sjesti kad mu kažem i to samo kada mu se da.. :)

10.Koga nominuješ?
Ne znam ko od vas ima ljubima tako da ovaj tag može uraditi ko god želi:)

To bi bilo to što se tiče ovog posta! Volim vas i ljubim♥

instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e-mail : aleksickaca@hotmail.com


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !