DIY ideje za vašu sobu !

Ćaos dragi mojii!
Prije neki dan sjedim i razmišljam šta bih mogla da pišem, a da vama bude zanimljivo.. Sjetim se da ja obožavam da gledam DIY ideje, pa možda se i vama to svidi!
Dakle, za danas sam vam pripremila "DIY ideje za vašu sobu" ..Imam za vas tri ideje, pa mislim da će biti zanimljivo.. Uživajte:)


1. Za prvu ideju će vam biti potrebna tegla, spužvica, pasta, selotejp, makaze i mala svijeća..
Izrežite selotejp traku u razne oblike i zalijepite ih na teglu kako god želite.. Zatim uzmite malo paste i spužvicom utapkajte preko cijele tegle:)


Kada ste to uradili pustite da se tegla osuši.. Trebaće joj možda 10 minuta, zavisi koliko slojeva paste stavite:)

Kada se tegla skroz osuši odlijepite sav selotejp sa nje, a u teglu ubacite svijeću:)

Meni ovo izgleda stvarno savršeno .. Probajte da napravite, nije teško, a sigurna sam da sve materijale imate u kući:)


2. Za drugu ideju biće vam potreban ram za sliku, bijeli papir i tempera u bilo kojoj boji ..
Izrežite neki oblik koji je malo manji od vašeg rama (ja sam irvasa) i temperom ga obojite u koju god boju želite.. U mom slučaju je to crna:)

Sačekajte da se osuši, a zatim ga stavite u ram, a preko njega bijeli papir.. Izmjerite da papir bude veličine rama:)

Zapravo to bi bilo to što se tiče ove ideje .. Vrlo je jednostavna i stvarno brzo možete da je napravite, a izgleda divno u sobi!



3. Za treću ideju sam pripremila nešto još jednostavnije od dvije prethodne.. Trebaće vam samo tegla i to je to.. 
Naime, ovo je nešto slično "srećnoj tegli" u koju ubacujete srećne trenutke koje su vam se desile u toku godine, da bi na kraju godine mogli to da otvorite i prisjetite se svih finih trenutaka koji su vam se desili:)
Ja sam to malo izmjenila i umjesto srećnih trenutaka ubacivala sam pjesme!
Dakle, u tu teglu, tokom cijele godine trebate da ubacujete vašu omiljenu pjesmu u odredjenom periodu .. Kada neku pjesmu slušate i dan i noć ubacite je u teglu:)
Na kraju godine kada otvorite teglu i izvučete neku pjesmu, poslušajte je i podsjetiće vas na period kad ste je slušali non - stop!

Ovo do sada nisam nikako radila.. Nadam se da ovu teglu neću zapostaviti tokom godine i da ću se 31. decembra moći prisjeiti svakog perioda 2017. godine! :)

To bi bilo to što se tiče ovog posta! Nadam se da vam nije bio dosadan i nezanimljiv.. Pišite mi u komentare kako vam se ove ideje svidjaju i da li želite drugi dio! Volim vas i ljubim♥

instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e - mail : aleksickaca@hotmail.com

Primjedbe

  1. Woow! Odličan post draga! Dugo nisam nigdje vidjela ovako kreativne DIY-e, stvarno ti svaka čast. Ideje su ti predivne, a fotke su vrh. Samo tako nastavi <33
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako hoćeš možeš i ti u moj - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

TMI tag