Top 10 omiljenih filmova!

Ćao ljudekiii! Kao što znate već sam pravila "top 10 omiljenih lakova", pa sam odlučila da to postane serijal na mom blogu.. Za danas sam vam pripremila "Top 10 omiljenih filmova" .. Filmove obožavam da gledam, a posebno u ovom zimskom periodu! Nisam ih poredala nekim posebnim redosljedom, svi su podjednako dobri, paa možemo da počnemoo:)



1.If I stay
Ovaj film sam gledala prije jedno mjesec dana, i mnogo mi se svidio:)
Film prati tinejdzerku Miu, koja obožava da svira violončelo .. Ona doživljava saobraćajnu nesreću i završava u komi.. Priča prati njen put kroz sjećanja dok se odlučuje da li želi da umre ili ostane živa.. 


2.The DUFF
Film sam prvi put gledala davno, ali sam ga poslije toga još mnogo puta pogledala, jer mi se film stvarno mnogo svidjeo, obožavam ga:)
U filmu se radi o djevojci Bjanki, koju svi u školi nazivaju "ružna debela prijateljica" i ona odlučuje da se suprodstavi svima i uz pomoć prijatelja Veslija promijeni svoj imidž da bi se svidjela Tobiju.. 




3.Expelled
Uz ovaj film ima da puknete od smijeha.. Pogledala sam ga dva ili tri puta puta i svaki put mi se sve više svidja!
Film prati Felixa, koji uvijek pravi šale u školi, ali se uvijek izvuče pomoću svog šarma .. Nakon što napravi više prekršaja direktor ga izbacuje iz škole i on zajedno sa svojim prijateljima i bratom smišlja način kako to da sakrije od roditelja.. Glavni glumac je presavršeni Cameron Dallas, za kojeg većina vas vjerovatno zna:)


4.The fault in our stars
Ovo je film o kojem ne trebam pričati mnogo.. Sigurna sam da ga je većina vas već pogledala ..Iskreno preplakala sam ovaj film, predivam je:)
 Naime radi se o dvoje mladih ljudi, koji se upoznaju u grupi za podršku oboljelima od raka i od tada se zaljubljuju jedno u drugo .. Uprkos njihovim bolestima ne žele da odustanu jendo od drugog.. Na kraju se dešava nešto neočekivano.. Neću da vam otkrivam, to morate sami da pogledate ako niste:)


5.The notebook
Ovaj film sam davno gledala i oduševila sam se! Ne sjećam se baš nekih detalja, ali pogledajte film i uvjerućete se koliko je savršen ..
U filmu se radi od djevojci Alie koja sa svojom porodicom dolazi u manje mjesto .. Ona se odmah dopala lokalnom dečku Noahu:) Pogledajte film kako bi otkrili sve njihove avanture!


6.She's all that
Ovaj film sam bukvalno pogledala danas, prije dva sata.. Preporučila mi ga je prijateljica blogerica i hvala joj na tome:) Film je onako pravi tinejdžerski i mnogo je fin.. 
Film prati Zeka koji mora naći djevojku za maturko veče ..On se opkladi sa svojim najboljim prijateljem da će od jedne obične djevojke u školi napraviti kraljicu mature, ali se zaljubljuje u nju .. Da li je na kraju od nje napravio kraljicu morate sami da otkrijete:) Glumac i u ovom filmu predivann..
Imate sve moje preporuke što se tiče ovog filma!



7.The last song
Ovaj film ima stvarno sve moje preporuke.. Kada sam ga pogledala bila sam pod utiskom dva dana.. Super je film:) Ovo je priča o porodici, prijateljstvu kao i prvim ljubavima ..
U ovom filmu se radi o djevojci koja dolazi kod svog oca da provede ljeto sa njim , iako bi radije ostala u New York - u.. On pokušava da uspostavi kontakt sa njom preko jedine zajedničke stvari - muzike.. Tu takodje upoznaje zgodnog momka koji se zaljubljuje u nju .. Film je stvarno fenomenalan, pogledajte ga što prije i javljajte mi utiskee:)


8.Mean girls
Ovaj film sam takodje gledala više puta.. Stvarno sam se oduševila kad sam ga pogledala.. Možete da pogledate oba dijela.. I jedan, i drugi su presavršeni..
U filmu se radi o djevojci Cady, koja iz Afrike dolazi u novu srednju skolu .. Ona se odmah nadje na meti omiljene grupice u školi, koju predvodi hladna Regina ..Cady je poptuna suprotnost svima u školi.. Njoj se svidi Aron i baš on postaje njena prva ljubav:)


9.Wild child
Ovaj divan film sam gledala sa najboljom prijateljicom i oduševile smo se.. Fenomenalan je i preporučujem ga svim tinejdžerima!
U filmu se radi o Popi, buntovnoj tinejdžerki, koju otac šalje u internat kako bi se njeno ponašanje popravilo..Bez obzira što mora odrasti u damu, u njoj miruje divlje dijete.. 


10.She's the man
Ovaj film sam gledala sa najboljim drugaricama prošle godine.. Film je presavršen jer se radi o fudbalu, a ja fudbal obožavam iako ne znam da ga igram, nikako, previše sam ja smotana za to.. Nego da se mi vratimo na film:)
U filmu se radi o djevojci Violi koja želi da se pridruži fudbalskom timu, ali oni ne primaju djevojke. Zbog toga se ona maskira u svog brata Sebastijana, koji je u Londonu radio na svojoj muzici.. Sebastija se ranije vraća kući i nastaje problem.. Pogledajte film i vidite kraj, nećete se ni malo pokajati!
Sve ove filmove sam gledala OVDJE , i to je sigurno najbolje mjesto za gledanje filmova sa prevodom:)

To bi bilo to što se tiče ovog posta! Vi mi u komentare pištite vaš omiljeni film, kao i utiske o navedenim filmovima.. Volim vas i ljubim♥


instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e-mail : aleksickaca@hotmail.com



Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !