Top 10 lakova za nokte !

Ćaoo ljudi, kao prvo srećna vam svima Nova godina i puno sreće vam želim!
 Ja se baš radujem 2017-oj godini i nadam se da će biti koliko-toliko uspješna, a vi?
Za danas sam vam pripremila "top 10 omiljenih lakova za nokte" tako da neću da dužim .. 


  • Definitivno lakovi koje možete da kupite za male pare,a da su dobri jesu "gabrini" lakovi .. Za vas sam izdvojila moja tri omiljena ..

 Prvi je u nijansi 310 i najviše sam ga koristila definitivno .. 
Drugi je u nijansi 115 je iz ljetne kolekcije, drečavo roze boje ..
I zadnji, crveni, je u nijansi 377 .. Njega i nisam nešto puno koristila:)



  • Zatim imam dva "golden rose" laka .. Tamno bež lak, u nijansi 108 na slici a i kada se nanese na konte vuče na sivu boju .. I bordo lak u nijansi 78, koji takodje kad se nanese nije toliko bordo, nego vuče na crvenu .. Njih sam dobila za poklon od prijatelja, pa ne znam gdje su kupljeni:)



  • E sada, lak koji nisam skidala čitavo ljeto je "eveline" lak, tirkizni .. To je nešto najsavršenije na svijetu, sigurno .. Kupila sam ga u DM-u i on je u nijansi 915 .. Kada se nanese na nokte skroz je tirkizni, sličan kao i na slici:)



  • Zatim imam dva "essence" laka .. Ovo su isto jako kvalitetni lakovi, sa vrlo dobrom četkicom .. Bijeli je u nijansi 42 (frozen kiss) i ima malo šljokica u sebi..  I sivi u nijansi 53 (rock my world!) .. Mislim da su oni iz DM-a :)


  • E sada imamo lak koji sam dosta koristila i koji je skoro i potrošen .. On je plavi u nijasni 18 i ima vrlo zanimljivu i kvalitetnu četkicu. Kada se nanese, kao i prošli ima šljokica , ali u tragovima ..


  • Zadnji, ali ne i najmanje važan lak je "tevez" lak .. Iskreno nemam pojma za tu marku .. I ovaj lak sam takodje dobila tako da ne znam odakle je .. Na njemu ne piše ni nijansa, jednostavno ništa, haha .. Tako da ne znam šta da vam kažem o njemu osim da u bočici izgleda dosta tamnije nego kada se namaže na nokat:)




To bi bilo to što se tiče ovog posta .. Nadam se da vam se svidja:)
Pošto je počeo raspust, trudiću se da što više vremena provedem radeći na blogu ..
Volim vas punoo i ljubim ♥♥♥


instagram : @kacablog
e-mail : aleksickaca@hotmail.com

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !