Šta ne volim kod sebe?

Ćaoss dragi moji!
Sigurna sam da svako od vas ima nešto što ne voli kod sebe, pa tako i ja. Trebate da volite sebe i da budete zadovoljni sobom, ali ja sam izdvojila par stvari koje ne volim kod sebe:)

1.Lijenost
Znači ne znam šta se sa mnom dešava, ali sam ja previše lijena osoba. Mogla bih ostati cijeli dan da ležim i ne radim ništa. Nekada se i sama zapitam kako mi ne dosadi da se samo izležavam.
To najviše mrzim kod sebe, definitivno.

2.Kasnim
Osoba sam koja se može spremiti za 15 minuta, ali nekako uvijek zakasnim. Vjerujte mi da se zapisuje taj datum kada ja stignem na vrijeme. Pošto drugarica dolazi po mene kada idemo u školu, svaki pur mora da me čeka 10 - 15 minuta najmanje. Svaki put se iznervira zbog toga jer ona je osoba koja nikada ne kasni i ne podnosi kada neko drugi kasni.

3.Telefon 
Previše vremena provodim za telefonom i kompjuterom iako znam da to nije ni malo dobro. Znam da mi ništa dobro neće dovijeti telefon ili bilo šta drugo. Svjesna sam toga, ali ponovo to radim. U toku ove godine ću pokušati da ga što manje koristim.



4.Učenje pred kontrolni
Nikada nisam bila osoba koja je učila redovno, lekciju po lekciju. Ja sebi nakupim 10 lekcija i onda to moram naučiti jedan dan pred kontrolni. Izvučem dobru ocjenu, ne znam na koju foru. Uvijek sam bila, tako reći, kampanjac. Do sada je to išlo, ali kasnije stvarno moram početi redovno da učim.

5.Ustajanje

Evo jedna stvar povezana sa kašnjenjem. Ja sam u stanju ugasiti alarm 10 puta iako znam da hitno moram da ustanem i spremam se za školu, učim ili bilo šta drugo da je u pitanju. Često kada mi alarm zazvoni pomislim u sebi "Maah, probudiće mene mama" i samo nastavim da spavam. Mrzim to kod sebe. Uvijek sam se pitala kako neke osobe na prvi zvuk alarma ustaju, gase ga i izvlače se iz onako toplih pokrivača bez imalo izležavanja. Kod mene se to izležavanje često zna i produžiti na sat - dva uz telefon. Nisam baš ponosna na sebe zbog toga, šta više mrzim to kod sebe.

6.Brzo se vežem sa ljude
Kada upoznam nekoga nije mi problem da mu kažem sve, i što treba, i što ne treba. Mrzim to kod sebe, ali to konstantno radim. Kada upoznam nekoga potpuno novog ponašam se kao da se znamo cijeli život, pa mu ispričam svašta. Onda dodjem kući i ne mogu se sjetiti ni kako se osoba preziva, eto.. Mrzim to kod sebee:)


7.Brzopleta sam
Ovo se više možemo nazvati "smotana" nego brzopleta. Nema dana kada ja nešto ne razbijem, srušim sa police, prolijem, zamažem, uprljam. Meni neku vrijedniju stvar bolje da ne dajete, jer velike su mogućnosti da će to završiti u smeću. Razbijeno na komadiće. Kada sam bila manja ovo mi se mnogo više dogadjalo nego sada, ali i dalje sam mnogo smotana. 

8.Odjeća
Nikada, ali nikada, ne znam šta da obučem. Satima stojim ispred kreveta na kojem je poredano 20 kombinacija, ili ispred ormara sa gomilom odjeće. Pored toga svega ja i dalje ne znam šta da obučem. Najviše mi bude krivo kad se na kraju iznerviram i obušem nešto najobičnije što sam mogla. Često se uhvatim za neke hlače i majicu pa ih ne skidan danima. Obučem, operem i sutra ponovo u krug. Sigurna sam da većina vas ima ovaj problem.


9.Uši
Sada nešto što se tiče mene same. Okej, možda će vam ovo zvučati čudno, ali istina je. Mrzim svoje uši, mislim da sam mnogo klempava osoba, haha. Iako mi svi govore da nisam, ja i dalje mrzim da vežem rep upravo zbog toga. Kada pustim kosu, što se dešava skoro svaki dan, obavezno je uvijek stavljam preko ušiju i popravljam je 24/7. Probaću to prestati da rad

im.

To bi bilo to što se tiče ovog posta. Izvinjavam se što dugo nisam pisala, ali od sada ću se stvarno potruditi da što češće izbacujem postove. :)




Pišite mi u komentare šta vi ne volite kod sebe. Volim vas i ljubim ♥

instagram : @kacablog
photography instagram : @kaca.photography
e - mail : aleksickaca@hotmail.com






Primjedbe

  1. Super post draga! Haha... ja također ne volim ljenost i ustajanje, definitivno najgore stvari kod mene :D
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha stvrno je divno sve sto si navela, samo se ne slazem sa tim da si klempava! Samo tako nastavi i nemoj misliti da si klempava!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post mila, samo budi istrajna u pisanju bloga ! ❤❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. S onim dijelom o "ne znam što obući" se def. slažem. Predivan blog.


    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !