OUTFIT!

Ćaos dragi moji!
Za danas sam odlučila da vam napišem još jedan outfit post, koji je ako se ne varam treći od otvaranja mog bloga. Kada oblačim nešto prvenstveno gledam da se u tome osjećam opušteno i ugodno, a to je definitvno slučaj sa ovom kombinacijom.
Na sebi nosim bež dzemper koji je veoma udoban i taman za ove kišne dane. Obukla sam i uske, plitke hlače, potpuno crne. Mnogo mi se svidjaju i jedne su od mojih omiljenih. Pošto je došlo malo ljepše vrijeme i sunce svakim danom sija i grije sve više, odlučila sam da obujem svoje omiljene starke. Potpuno su bijele i mogu se nositi bukvalno uz sve. Kako bih malo upotpunila ovu kombinaciju na rame sam nabacila malu crnu torbicu, da bih mogla u nju staviti najpotrebnije stvari. Satove ne nosim baš često, ali uz neke kombinacije stvarno dobro mogu da izgledaju, tako da sam u ovu kombinaciju dodala i obični bijeli sat. Dodatak na ovaj outfit bile bi naočale koje u posljednje vrijeme obožavam da nosim. U nastavku uživajte u slikama!












DŽEMPER - PRIMARK
HLAČE - BERSHKA
STARKE - CONVERS
NAOČALE - PRIMARK
TORBICA - MARINA GALANTI
SAT - POKLON

To bi bilo to što se tiče ovog posta. Izvinjavam se što nisam bila redovna, ali škola čini čuda. Trudiću se koliko mogu da pišem redovnije. Volim vas i ljubim. ♥

instagram : @kathy_blog
photography instagram : @kaca.photography
e - mail : aleksickaca@hotmail.com





Primjedbe

  1. Jednostavno, a prelepo. Outfit mi se jako sviđa, a fotografije neću ni da komentarišem.Vidi se da si se baš potrudila. ❤️

    http://miljana-saveti.blogspot.com/


    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan outfit, ne znam sto mi se sa tvog outfita vise svida. Slike su takoder odlicne. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga super post
    Ako moze da svratis i pogledas novi post na mom blogu
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ni pročitala post,odmah sam se pretplatila haha!
    Odličan post,sviđa mi se outfit i sama bih nešto ovako nosila.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !