DIY Ideas For Valentines Day!

Ćaos dragi moji!
Približava nam se i taj 14. februar, Valentinovo. Neki će ga proslaviti sa voljenom osobom, curom, momkom, a neki kao ja; u kući, u pidžami, sa raščupanom frizurom kao i obično. Biće to dan kao i svaki drugi. xd
Za danas sam vam pripremila DIY ideje za Valentinovo. Uživajte!

1. Maska za telefon!

Za ovaj diy biće vam potrebno:


-providna maska za telefon
-bijeli papir
-tempera u crvenoj boji
-makaze
-olovka
-čačkalica

Iscrtajte ivice maske na papiru i izrežite ga. Zatim uzmite čačkalicu i crvenom temerom nacrtajte ili napišite šta god želite.
Kada to uradite sačekajte da se osuši. Možete koristiti fen kako bi ubrzali proces sušenje. Kada se papir osuši stavite ga u providnu masku i vaša nova maska je gotova! Niko neće imati istu kao vi.
Ovo možete da napravite sebi, a takodje može biti i savršen poklon za voljenu osobu.:)




2.Ukras za zid

Ovaj diy je vrlo jednostavan i brz. Za njega će vam biti potrebno:



-12 srca od papira
-konac
-makaze
-selotejp
-nekoliko slika
 Isjecite 2 duža konca i po njima zalijepite srca. Podjednako ih rasporedite i na jedan i na drugi konac.




 Kada ste to uradili samo vam preostaje da zalijepite ta dva konca na zid, a izmedju njih stavite par slika kako nebi bilo previše jednostavno.
Ova diy ideja ne mora biti na vašem zidu samo tokom dana zaljubljenih, nego tokom cijele godine. Probajte da je napravite, stvarno je jednostavno, a sigurna sam da sve materijale imate u kući.

To bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Nadam se da su vam se ove dvije ideje svidjele i da ćete probati da ih napravite. Volim vas i ljubim!♥

instagram: @kacablog
photography instagram: @kaca.photography
e - mail: aleksickaca@hotmail.com







Primjedbe

  1. Prelepo!Odlićne ideje,savrseno su ti ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, draga. Sigurno ću iskoristiti nešto, iako nemam dečka. Iskoristiću drugu ideju za svoju sobu jer je predivna.
    Ja sam radila post o tome šta možeš pokloniti za Dan zaljubljenih, bilo bi mi drago kad bi pogledala: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelep diy draga! Zaista mi se oba jako puno dopadaju! Jako jednostavno, a divno! :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Woow! Super post draga! Jako mi se sviđaju tvoji diy ideje, baš originalno <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !