Katarina i Misli! #1

Ćaos dragi mojii!
Dugo sam smišljala ideju za post, a da vam bude zanimljivo. Htjela sam da pišem nešto kreativno i sjetim se sinoć da mogu da vam pišem moje misli tokom nekog odredjenog vremena. Ako me niste najbolje shvatili, pročitajte post do kraja i biće vam jasno. Dakle, ovo će biti serijal u kome ću da vam pišem moje misli.
Za danas su to misli prije spavanja, tako da možemo da počnemo. Uživajte!:)




00:32*
"Ahh, napokon mogu da se malo odmorim od škole. Hmm, ako budem na telefonu do 1, ostaje mi 7 sati spavanja. Može, svidja mi see.
...
00:48
O kakoo je sladak, ima savršene slikee. Ouu, da li sam ja to slučajno lajkovala jednu? NEEEE, to nisam smjela! Katarina, bacaj telefon što dalje od sebe, baci ga! Eee sad je bolje kada je daleko od mene.. Dobro nadam se da neće da primjeti da sam lajkovala sliku od prošle godine. Stvarno se nadam da neće. 
Hmm, šta sutra imam od predmeta? Matematiku; sigurno je nova lekcija, istoriju; odgovarala sam istoriju, tako da je sutra opušteno za mene, biologiju; to ništa, hemi... Čekaj, biologiju?! Rekla je prošli čas da se spremimo za 15-ominutmi. Jao Božee. Zaboravila sam da naučim, to se samo meni može desiti. Okej, ne paničim, sutra ću to da naučim. Oh, pa moram i alarm da navijem sat vremena ranije da bih sve stigla. Koliko je sati, da vidim. Hmm, gdje mi je telefon? Niej pored jastuka. Ooo da, na podu je, na drugom kraju sobe, bacila sam ga. Da li ikako postoji mogućnost da ga dohvatim, ali da ne istanem sa kreveta? Pokušaću.
...
Ajde možeš ti tooo, malo ti fali. Noga klizi sa kreveta, pašćuu. Aaa milimetar mi fali da ga dohvatim telefon. Evo ga, imam ga. Okej, vraćam se u krevet sad, navijam alarm i idem stvarno da spavam. Koliko je sati?
01:17*
Kakoo?! Evo navila sam alarm, imam 5 sati i 43 minute da spavam ako odmah zaspem. Ajde Katarinaa, pokušaj!
...
Aaa čekaj, čekaj, da li je on to mene danas pogledao? Ili se meni pričinjava? Mislim da mi se nije učinilo. Ma pitaću Sofiju, sigurno je nešto vidjela. Ahh, ima tako divne oči i osmijeh,aaaa. Dobro, neću više, obećala sam sebi..
Jaoo ne spava mi se još, moram da vidim ima li iko budan na fb - u. Niko bitan nije tu. Čekaj, koja je svrha života? Da budeš srećan i radiš ono što te čini srećnim? Paa, vjerovatno. Šta mene čini srećnom? A zašto ja sad razmišljam o tome? Okej, znači srećnom me čini porodica, prijatelji, blog, fotografisanje.. Oh, pa moram sutra i post da napišem. Šta bih mogla pisati? Želim da ljudi čitaju nešto zanimljivo. Ahh, kako bi bilo dobro da mogu da mi pročitaju misli. E pa daa, znam! Napraviću serijal u kojem ću da pišem moje misli u odredjenom trenutku. Kako bi se mogao zvati? Možda "zavirite u moju glavu"? Okej, ne, to zvuči previše jezivo. Možda ipak "Katarina i misli". To mi se čini dosta bolje. Jao koliko je sati? Nikada neću zaspati. 
01:34*
Okej, sada najstvarnije moram da spavam da bi sutra mogla makar jednu rečenicu iz biologije naučiti. Da li ja to osjećam glad? Ne, ne, nećeš sad ići do kuhinje i tražiti nešto za jesti jer ćeš tako u 4 ujutru zaspati."

To bi bilo to što se tiče današnjeg posta. Da li vam se svidio? Volim vas i ljubim!♥

instagram: @kacablog
photography instagram: @kaca.photography
e - mail : aleksickaca@hotmail.com



Primjedbe

  1. Hahah, super post draga! Jedva čekam pročitati i ostale postove na ovu temu. Slično to se i meni događa ;D
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha, baš sam se nasmejala čitajući ovaj post. Predivan je i jako mi se sviđa. Nadam se da je iz biologije sve bilo kako treba.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Šta ne volim kod sebe?

Sjetite se ovih stvari !

Outfit for winter !